krajina plná tieňov

Je sobota večer a ja som sa rozhodla ž vám sem hodím nejakú tu recenziu . Anotácia je bohužiaľ len v češtine: 
Svět šestnáctileté středoškolačky Susannah se hemží duchy, zbloudilými dušemi, které potřebují pomoc, aby se dostaly do "země stínů". Pomoci jim mohou "mediátoři", lidé se schopností zesnulé vidět a hovořit s nimi. Suze je jinak normální 16letá středoškolačka, která se musí vyrovnávat s matčiným sňatkem, přírůstkem tří nevlastních bratrů, stěhováním z New Yorku do Kalifornie a změnou školy...


Takže Suze sa sťahuje z New Yorku po smrti jej otca a potom čo sa jej mama znova vydala . Suze bola jedináčik o teraz  má troch súrodencov. Nový domov. Prestavaný hotel na krásny veľký dom s jej vlastnou izbou a v nej 150 ročný sexi duch.

Suze nie je tak normálne nást ročné dievča .Ona je totižto mediator. Čo to vlastne je ? Zprostredkovatel . Niekto kto môže komunikovať s tými ktorých mi nevidíme a nepočujeme a pomáha im doriešiť to čo ešte nestihli .

A kto je ten duch v jej izbe? No predsa sexi,150 ročný ,a hlavne zavraždený Jessi ! A keď hovorím sexi tak to potom s veľkým s . No a toľká škoda že bol zavraždený ! Niekto ho zabil keď mal isť za svojou ,,milou“ zrušiť ich vopred dohodnuté zásnuby. A v hoteli kde sa ubytoval ho dakto zabil a nikto o tom nevedel. A tak tam straší ešte teraz.

No ale to nie je problém príbehu. Problém  je dievča ktoré spáchalo samovraždu. A na strednej škole je toľko ,,právd“ o tom čo sa stalo. No takže ako pomstu sa snaží zabiť svojho ex . No a Suze dostane jej skrinku ,je v tej istej triede ,zachráni jej ex pred kusom dreva ktoré naňho pustila a navyše, jej ex po nej vyštartuje. A čo môže mŕtve dievča naštvať viac ako dievča po ktorom ide jej chlapec pre ktorého sa zabila ?  

Čítali ste sériu kníh Deniký princezny ? A ak áno páčilo sa vám ?? Ak bola odpoveď na obe otázky áno tak potom si  hexalogiu kníh Mediator obľúbite. Ja osobne som začala svoju čitateľskú činnosť práve knihami od Meg. 

Či Suze alebo šialené mŕtve dievča prežije. Čo sa stane s Jessim . To sa dočítate v knihe Mediator- Krajina  plná tieňov .

2 komentáre

  1. Čítala som denníky princeznej :) a o sérii Mediátor som sa dozvedela nedávno a myslela som si, že to bude niečo..iné :D Ešte, že som si prečítala túto recenziu :) takto ma to za tou knihou ťahá trochu viac, keď už zhruba viem o čo ide :) dúfam, že Meg ak neprekvapí, aspoň neklesne pod úroveň mojich obľúbených denníkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak kniha je skvelá! Ešte zábevnejšia ako DP . Je veľká škoda, že kniha nie je preložena aj do SK ,ale aj po česky sa číta dobre :D

      Odstrániť