Raz sem raz tam

Takže rozhodla som sa o vtipné situácie . Ospravedlňujem sa lebo budu aj v češtine .  A navyše možno sa vám tieto ústrižky nebudu zdať smiešne no ja som sa zasmiala

5.,,Hovorila o tom ,ako tvoja frajerka z akéhosi blázinca vo Virgínii ,že je sirota a má bi-schizo-akúsi poruchu ." ,,Nie je to moja frajerka.Sme iba priatelia," povedal som automaticky. ,,Netrep ! Si taký žeravý,že by sa o teba dali pripaľovať cigarety ."  -K. Garciová a M. Stohlová -Nádherne Tvory  

4.Mike bol dost nervózny .,,Myslím, že omdlela . Netuším,čo sa stalo, ved sa ani nepichla do prsta."
,,Bella" Edward sa teraz z úľavou ozval rovno vedľa mna .,,Počuješ ma ?"
,,Nie" zastonala som ,,Odíď" -S.Meyerová-Súmrak 

3."Thomasi! Hned mě odvez do nejbližšího bordelu! Hledám skandál a pochybnou společnost."
Thomas si odfrkl a zamumlal něco, co znělo jako "blbost". Will ho ignoroval.
Gabrielova tvář potemněla. "Existuje vůbec něco, z čeho si neděláš legraci?" 
"Nic mě nenapadá."
"Víš," řekl Gabriel, "byly doby, kdy jsem si myslel, že by z nás dvou mohli být přátelé, Wille."
"Byly doby, kdy jsem si myslel, že jsem fretka," řekl Will, "ale nakonec se ukázalo, že to byla jen halucinace z opia. Věděl jsi, že tohle opium dokáže? Protože já teda ne."-C.Clare -Mechanický anjel  

2.„Podsvěťané?"
„Děti noci, čarodějové a podobné bytosti, prostě nadpřirození obyvatelé téhle dimenze."
Clary zavrtěla hlavou. „Mluv dál. Předpokládám, že sem patří taky třeba upíři a vlkodlaci a zombie?"
„No samozřejmě," potvrdil Jace. „I když zombie najdeš spíš víc na jihu, tam, kde jsou kněží voodoo."
„A co mumie? Ty jsou zase jenom v Egyptě?"
„Nemluv hlouposti. Na mumie přece nikdo nevěří."
„Ne?"-C.Clare-Mesto z kosti 

1.Děláš urychlené soudy,  
to  je tvoje třetí největší slabina.“ 
„A  moje  druhá?“  řekla  jsem  s  potlačovaným  hněvem. Kdo  je 
ten kluk? Zkouší na mě nějaké přihlouplé vtipy?
„Nevíš,  komu  věřit.  Ne,  beru  to  zpět. Věříš,  ale  jen  špatným 
lidem.“ 
„A moje první?“ štěkla  jsem. 
„Uvázala sis ţivot na krátké vodítko.“ 
„Co tím myslíš?“ 
„Bojíš se všeho, co nemáš pod kontrolou.“ 
Zjeţily  se mi  vlasy  v  zátylku  a  atmosféra  ve  třídě  klesla  pod 
bod mrazu. Obyčejně bych šla rovnou ke katedře a poţádala o nový 
zasedací  pořádek.  Ale  nemohla  jsem  Patchovi  dovolit,  aby  si 
myslel, ţe mě zastraší nebo  vyděsí. Měla  jsem absurdní potřebu se 
bránit a rozhodla se, ţe neustoupím, rozhodně ne dřív neţ on.  
„Spíš nahá?“ ptal se.  
Klesající  čelist  jsem  ovládla  na  poslední  chvíli.  „Ty  asi  budeš 
tvrdý oříšek, co?“ -B.Fitzpatrick- Zavrhnutý  

Žiadne komentáre