Raz sem raz tam

Viete dnes som bola totálne nabrúsená tak som si pozerala svoj obľúbene blogy . Stále som klikala história história a znova história . No potom som narazila ne jeden príspevok . Najkrajší knižný bozk . Veľa blogov si zakladá takéto rubriky a tak som sa rozhodla že aj ja jednu založím . Bude sa volať :Raz sem Raz tam .  Tu je jeho logo:                                                                   
                                                                                           

  • Ja viem nie je to nič moc . O čom vlastne Raz sem raz tam je ? 
  • túto rubriku budem aktualizovať raz za mesiac 
  • bude to maximálne mojich Top 10 
  • téma bude rôzna , romantické chvíle,vtipmné, emotivne, ako som už spomenla najkrajší bozk,hlavný hrdina/hrdinka, knižná obálka a tak dalej .    
          Možno si ju obľúbite možno nie . Začíname DNES !


Žiadne komentáre