Jennifer L. Armentrout-Obsidian


Takže . Táto recenzia nie je o niektorej z kníh čo som vám napísala . No táto kniha mi prišla do rúk a všetko som zahodila za hlavu . Kniha Obsidian od Jennifer L. Armentrout. Keďže je už naozaj neskoro anotáciu sa mi nechce prekladať  (inokedy ju tu hodím :D)

 

 čo sa deje ?

Upíry ? Nie! Vlkolaci ? Nie ! Kúzelníci ? Nie ! Mimozemšťania ? Áno ! Stará dobra téma: Sťahovanie . A  čo sú naši nový susedia ? To hádam ani netreba písať !  Chcete sa zoznámiť , otvorí vám pekný chalan bez košele ,vy si poviete : Bože môj on je taký ...“ a ani nedokončíte myšlienku a on otvorí ústa . A tam váš prvý dojem končí .

Potom vás privíta jeho sestra ktorú si obľúbite a oná vás a ON vám povie  že ju mate nechať tak. Potom vás zachráni a to niekoľko krát . Nastanú problémy. Chcú vás zabiť a on vás potom musí chrániť .

 

Twilight je všade .

Klamala by som keby že poviem že je to o niečom inom. Ona sa sťahuje . On ju hneď upozorní aby sa mu vyhýbala. ON ju zachraňuje. Jednoducho Twilight je všade ! Ale zas... Obsidian je iní . Ako to ? Hneď prvé sú charaktery postav. Taký Edward sa nemôže porovnávať z Daemonom . Kým Edwarda sužuje to že je upír , Daemon ( fakt čudné meno) sa ničím netrápi . Teda samozrejme že sa stará o svoju sestru,a tak,ale ...

Bella vz. Katy . Vždy nemotorná Bella ktorej trvá peknú chvíľu kým zo seba niečo vypotí  proti dievčaťu ktoré si nikdy  žiadnu urážku  nenechá len tak alebo sa snaží stoj čo stoj zachovať svoju hrdosť ?  Takže skôr by som siahla po knihe Obsidian .

 

Mimozemšťania? Naozaj ?

Naozaj ! Je to naozaj nezvyklá téma . Kto vlastne je hlavný hrdina a jeho rodina ? Kto sú tí čo idú teraz po Katy ? Daemon , jeho sestra Dee  a ďalší iný sú  bytosti zo svetla pochádzajúce z planéty Lux ( Okienko do latinčiny. Lux- svetlo) A po ich schopnostiach idú stvorenia z tieňov . Keď tí zo svetla použijú svoje schopnosti a je v prítomnosti niekto iný ako oni, nechá to na nich svetelnú stopu. A keď to spoznajú tí z tieňov vedia že niekde blízko sú tí dobrý . A tu sa dostávame k tomu čo som povedala ,, Chcú vás zabiť a on vás potom musí chrániť .“ Takže z toho vyplýva že Katy bude žiariť ako Las Vegas , Daemon ju bude chrániť kým stopa nezmizne .

 

  Môj názor ?

Ak nemáte radi Twilight táto kniha asi nebude nič pre vás . Ty čo ste ho ochotný ako tak prečítať -Skúste to . A ty čo Twilight milujete ? Nečakajte ! Ale nezabudnite je to trochu odlišne ! Túto knihu som si obľúbila . Fakt ! A povedzme že obdivujem Katy za jej nervy zo železa ( Keby mňa stále niekto volal Mačiatko tak ba som mu jednu vrazila J ) Kniha je iba v angličtine a vydanie u nás nie je naplánované. Druhá kniha z názvom Onyx zavíta do kníhkupectiev už o 93 dni !Tak to je koniec. Dobrú noc -Mara 

Žiadne komentáre