Mesačná chvastačka-Marec (Mara)



                                                            Rubriku organizuje Judit

Konečne som sa odhodlala aby som sa aj ja zapojila do tejto rubriky. Celú MCH ( Mesačná chvastačka ) začala Judit z  My Alternative World of Books , ktorej chcem zagratulovať k úžasnému číslu 200 nasledovateľov ! My ich zatiaľ máme 7. Nie je to veľa ,ale pre nás je každý nasledovateľ malé víťazstvo. Lebo vieme že náš blog niekto navštevuje . A je to vidno aj na štatistikách blogu ( čísla sa dozviete na prvé narodeniny) . Takže Judit gratulujem a vám ďakujem . Fajn a teraz k mojim úlovkom za marec . Keďže ja nespolupracujem z vydavateľstvami a nemám to šťastie na výhru , mám všetko iba z môjho vrecka ,alebo od môjho skvelého otca .


Takže takto vypadá môj úlovok :


Takže podarilo sa mi od otca dostať prvú knihu zo série V zajatí snov- Precitnutie od Lisa McMann
Je to veľmi pekná kniha. Dosť som nad ňou váhala lebo som si myslela že je na takú tenučkú knižku drahá. Potom sa môj otec ponúkol ...  povedala som si ,,Vitaj v mojej poličke.“ Veľké plus je , že aj keď je to fantasy , hrdinka alebo hrdina nie je upír, vlkolak, anjel atd.

Druhý diel série V zajatí snov – Zatmenie .
Ha tak ten som si kúpila len o chlp! Nie, že by som nemala financie ( tento diel som si hradila sama) . Dokonca som mala na cent presne ! J Ale v našom Auparku som sa ocitla s našou matikárkou a ona chcela behať všade snami ,no a keď všetky ostatné dievčence chceli pobehať všetky butiky z oblečením a ja by som nestihla návštevu kníhkupectva. Našťastie sme ju ukecali aby nám dala rozchod J . Kniha je myslím, že ešte lepšia ako prvý diel .

Kniha Proroctvo sestier od Michelle Zink.
Povedzte mi kto nemiluje výpredaje ? A to z 85 % zľavami ( myslím že to bolo tak) ? Takže za knihu som dala len 2,50 ! To som mala sakramentské šťastie . Navyše už bola posledná ! Haha! Ale ešte som ju nečítala. No už si na ňu brúsim zuby J

Moja nová srdcovka Divergencia – Veronoca Roth.
No trpela som nedostatkom čítania ( síce som mala doma tri neprečítane knihy ).  Mama mi dala 10 eur ,že keď už idem s otcom do Žiliny nech si kúpim nejaké nohavice. Prišli sme do kníhkupectva a ja som behala okolo všelijakých kníh asi polhodiny a nevedela čo mám robiť. Niekto má záchvaty bez alkoholu ja bez kníh. Asi x krát som zobrala do rúk Divergenciu . Už som o nej vedela dlhšie a povedala som si že to nebude nič pre mňa ( to som hovorila aj o Hrách o život a pozrite teraz ). Sadla som si , prečítala kúsok a povedala si , že už ide leto tak načo mi budú nohavice . Mám doma sukne budem nosiť tie. Otec doložil a už som bola spokojná lebo som mála novú ,skvelú knihu. Milujem ju !

Dokonalý pár od Ally Condie.
Tu bol sponzor zas môj otec a ja som knihu už mala vybratú týždeň dopredu. Takže len som prišla do kníhkupectva našla knihu, zobrala ju ku pokladni ,zaplatila a už ma nič nezaujímalo.


Ešte pár mojich slov na koniec :  Recenzia na knihu V zajatí snov – Precitnutie už bola v pláne na nedeľu ,ale išli sme na návštevu a ja som sa prežrala koláčov.
 V pondelok som sa zas smiala na mojich spolužiakoch a och naivite. A dnes sa musím učiť pekne do školy, ale mala by som stihnúť ešte rubriku : Raz sem raz tam- Mara

Žiadne komentáre