30 Days Book Challenge: Day 1


                                                                                   
Takže. Rozhodli sme sa ( Ja a Lela ) že sa zapojíme do zaujímavého projektu , ktorý som našla u Catty-( Nájdete tam témy ) . Podstata toho všetkého je v tom , že počas tridsiatich dní sem budeme pridávať knihy na určitú tému.  A keďže my žijeme ešte v dobe keď nás učitelia týrajú a bombardujú neustálymi  previerkami a skúšaním . To nebude pravidelne . Iba v Utorok, StreduPiatok.    Prvá téma je:Obľúbená kniha

Názov :Obsidian
Autor: Jennifer L. Armentrout
Ako som sa k nej dostala ?Prečo práve táto kniha ?
Dozvedela som sa o nej na blogu. Little Ramblings Keď na ňu Luu napísala recenziu.  Zaujala ma jej obálka (a nebudem si nahovárať , že to nie je tým chalanom na nej .) A navyše ma oslovila recenzia. Jasné viac krát tu bolo spomínane, že Twilight sagu občas pekne skritizujeme, ale  nie je zlá. A keď som sa dozvedela, že toto má byť podobné , ale vtipnejšie, sarkastickejšie tak som neodolala. A odvtedy ju milujem. Aj keď táto kniha mála boj o prvé miesto s Nástrojmi smrteľníkov.
Mám ju radapreto, že je originálna. Poznám len tri knihy o mimozemšťanoch : E.T mimozemšťan, Som číslo štyri  a Obsidian.

 Milujem hlavného hrdinu. Nasmiala som sa pri nej . Niekedy som zas ani nedýchala.  A myslím že spisovateľka si načala niečo veľmi dobré. A ja sa už nekonečne teším na druhu knihu.

A spisovateľku milujem ! Prečo ? Lebo keď som jej včera na Twittery zagratulovala k narodeninám a hodila k tomu ešte aj obrázok. Tak sa mi poďakovala a povedala že je to pekné. ( Niektoré autorky ma úplné ignorujú aj keď iným odpíšu )- MARA



Takžé, Mara mi oznámila že sa ideme zapojiť do projektu 30 Days Book Challenge, a tak prechádzam k téme na prvý deň a to je:


Obľúbená kniha
Názov knihy: Eragon
Autor: Christopher Paoliny
Prečo táto kniha?
*lebo mi padla do oka hneď, ako som ju uvidela
*lebo je to skvelý fantasy príbeh o drakoch a ich jazdcoch, trpaslíkoch, elfoch, čarodejníkoch, ktorý sa páči každému komu som ho zatiaľ požičala
*nie je v ňom veľa romantiky, ktorú ja práve moc nemusím
*je to knižný hit, v ktorom nechýba veľa napätia, akcie a prekvapivých momentov, ktoré by ste v tú chvíľu naozaj nečakali.
*sú v ňom draky, ktoré ja milujem a veľa bojov, o ktorých si rada prečítam vždy a všade
*kniha má príbeh a veľa zaujímavých postáv, o ktorých sa mi dokonca aj neraz snívalo
*knihu milujem a neľutujem že som ju čítala
***vaša Lela***



A čo vy ? Aka je váša naj kniha ?

7 komentárov

  1. O tej prvej knihe som ešte ani nepočula, ale tak práve kvôli tomu sú dobré knižné blogy, že na nich nájdem vždy niečo nové :) Zo série Dračích jazdcov som čítala len Inheritance a ten sa mi páčil, takže som presvedčená, že aj Eragon je rovnako dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ináč aj Hostiteľ od Meyerovej je o mimozemšťanoch :)

      Odstrániť
    2. No na Hostitela som zabudla, ale toho som nečítala :D Ohľadom série Dračích jazdcov by ti Lela vedela povedať veľa :D

      Odstrániť
    3. Tak si to rozhodne prečítaj, odporúčam :) Tak to verím, že by o tom vedela rozprávať, človek dokáže o svojej obľúbenej knihe (sérii) kecať aj celé hodiny :) Ale akože som si povedala, že Eragona, Eldesta a Brisingra si raz tiež prečítam.

      Odstrániť
    4. uvidím. Ved predsa si tereba niečo vypýtať za vysvečko :D

      Odstrániť
  2. celá séria Dračích jazdcov je super a pravda, dokázala by som o nej kecať aj celé hodiny však to aj s bratrancom cez prázdniny praktizujeme :D Odporúčam ti prečítať si aj prvé tri časti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. If ѕοme one ωiѕhes to be updated with hоttеst tеchnologieѕ aftеrward he must be visit thiѕ
    ωeb page and be up tо ԁate all the tіme.


    Here is my website ... home depot garden center

    OdpovedaťOdstrániť