Trailer Monday (4)


Ako iste vite dnes je pondelok a sním prichádza aj trailer. Dneska bude bez anotácie lebo : Po pravde som dneska srááášne lenivá a nechce sa mi to prekladať ( Nie , že by to bol dáky excelentný preklad. Je dôležité , že to chápem ja J ) A na internete som nemohla nájsť žiadny preklad anotácie. Takže TAK. Tak niečo o autorovi: Jeho meno je Scott Speer. Je to režisér a práve natáča film Step Up 4. Chodí zo speváčkou Ashley Tisdale.  To viem lebo to  bola speváčka ktorú som počúvala najdlhšie. ( A môj hudobný kus sa  mení ak ponožky J ). Jeho kniha- Immortal city alebo v našom preklade- Nesmrteľné mesto- je o tom , že pre 100 rokmi sa anjeli  ukázali svetu a teraz sú to hotové celebrity.  Žiadna Paris Hilton ! Samí anjeli . Majú vlastné TV kanály , časopisy, módne značky a podobne. A môžete si u nich zaistiť takzvané Anjelské poistenie. To znamená , že za poriadne prachy čo za to  vysolíte, budete vždy pod ochranou svojho anjela.  A teraz anjelov niekto zabíja. Kto ? Maddy je asi jediné dievča čo sa nezaujíma o anjelov, Jacks- Je mladý, krásny anjel , ktorý sa má stať najmladším Strážnym. A čo myslite ? Určite sa stretnú a ďalej vám nepoviem , lebo sama neviem :D (Tam som sa ešte nedočítala J )


                                               O tom je približne kniha. A tu je ten Trailer :
                                                           Páči sa ? 

Žiadne komentáre