KNIŽNÉ NEBO NA FACEBOOKU :)


Ľudia, ľudia! Mám pre vás oznam! Mara mi povedala že veľa knižných i neknižných blogov má svoju stránku na sociálnej sieti, ktorú iste všetci dobre poznáte a máte na nej vytvorené konto. Áno, ide o facebook, inak nazvaný facebooček :D teda tak ho volám aspoň ja, ale to je teraz nepodstatné. Tak sme sa rozhodli, vytvoriť si na facebooku stránku o našom blogu aj my. Ak náhodou máte na tejto sociálnej sieti účet, prosím vás pridajte sa k nám na stránku a dajte naňu like, teda iba ak chcete, ak nie nebudem vás do ničoho nútiť. Na stránke nájdete napríklad: informácie o knihách, ktoré sa chystáme v najbližšej dobe zrecenzovať, hlášky postáv z kníh, obsadenie hercov na postavy z kníh, ktoré sa majú natáčať a vôbec všetky novinky z knižného sveta, o ktorých pravdaže vieme :D ja viem, tento oznam znie akoby som bola ožratá, ale verte že nie som, len mám dobrú náladu, to je všetko :D tak pridajte sa prosím, mne a babám to spraví veľkú radosť. Práve počúvam Maru cez webku ako sa raduje, lebo sa stránka páči už ôsmim ľuďom, urobte jej radosť a dotiahnite to dnes na desiatich. Urobíte tým radosť aj mne, som zvedavá čo bude potom dorábať :D Tu máte stránku a dúfam že sa tam čoskoro stretneme, zatiaľ sa s vami lúči Lela ;D 

Žiadne komentáre