Video-mesačná chvastačka -Jún

                                                             Meme organizuje Judit

No nakoniec nikam nejdem. Zostávam tu s vami. Tento krát som sa rozhodla vykecať vo videoforme. Takže očakávam kritiku, chválu, čo len chcete. Video nie je najlepšia kvalita lebo je to len cez webku. Ak budete chcieť, tak nabudúce to dám do lepšej kvality. Výslovnosť mien autorov si moc nevšímajte, neviem či by som v tej chvíli dokázala povedať aj vlastné meno, čo som bola tak nervózna. A kedže som bola nervózna ( aj ked neviem z čoho.)  som stále hovorila zadovážila , trepala totálne blbosti . Takže si to nevšímajte , ved mýliť sa je ľudské. Noooo...... Dokázala som kecať celých 11 min takže je to trochu dlhšie. No čo už.Dúfam , že sa bude aspoň trochu páčiť :D - Mara 

               

Žiadne komentáre