30 Days Book Challenge- day 3 -10



Hovorí vám niečo 30 Days Book Challenge ? Možno áno, možno nie. My sme skončili z Lelou na druhom dni :D To bolo také to blbé obdobie keď sa uzatvárali známky a ja aj Lela sme museli na niektorých predmetoch zamakať. A potom nám to vyletelo z hlavy. Tak ja to dokončím. A budem dávať do kopy viac dni. Dnes 3-10 a zajtra možno 11-20. Takže ideme na to.

Day 03: Kniha, ktorá ťa rozosmeje
No tak takých kníh je viac. Ťažko sa vyberá. V poslednej dobe som čítala len knihy, ktoré mali dosť humoru. Myslím, že asi kniha kde vystupuje mladá čarodejnica/démon. Hovorí vám to niečo? Čarodejka z Hex Hall. Sophie aj jej knižný kolegovia vedia zaručiť pobavenie na celý večer.  Mne osobne prinieslo čítanie knihy veľký zažitok. A poznáte taký pocit, že iba sedíte pri ľuďoch a rozmýšľate a odrazu vám vyskočí na myseľ niečo čo napríklad ,, zabila“ Sophie ? A to sa mi stalo v autobuse. Ľudia sa na mňa pozerali ako na blázna. Takže Hex Hall je kniha ktorá ma rozosmeje .



Day 04: Kniha, ktorá ťa rozplače
Boooože aj tých je ! Revala som pri Hrách o život, Ak zostanem. Myslím, že najviac som plakala pri knihe od slovenskej spisovateľky Veroniky Vajayovéj. Kniha sa volá Nič nás nerozdelí. V prepočte som prerevala asi 45 % knihy. To mi verte. Poviem vám takto : Rakovina nie je téma pri ktorej sa budete smiať. A od dňa keď som knihu prečítala sa knihám ,kde je takáto téma, vyhýbam ako čert krížu. Kniha to bola krásna to je pravda, ale nikdy som nemala tak červene oči, nos a toľkú bolesť hlavy pri zaspávaním.


Day 05: Kniha, v ktorej by si chcela žiť
Uf! Tých je tiež neúrekom. Svet ktorý je vykreslený v knihách je taký lákavý! Koľko krát ste si povedali pri knihe, že by ste tam chceli žiť ? Ja strašne, veľa krát. Ja sa rozhodujem pri troch knihách. Možno rok alebo dva dozadu by som povedala Denníky princeznej. A prečo ? No Kto by nechcel žiť v NYC, Byť následníčkou trónu ( Takže byť princezná) a mať svojho princa menom Michael ?
Potom je tu možnosť, že by som chcela žiť v knihe Polibek pre Annu. No Francúzsko , chlapci a tak a potom je tu ešte posledná možnosť: Pád, Súženie, Vášeň a Rapture. Prečo ? Veď sa pozrite ! Luce obletujú (doslova ju niektorý obletujú :D) chalani! Kto sakra nechce mať za priateľa pekného  anjela a stretnúť sa s Luciferom ! Až na to horenie na popol by to bolo skvelé ! NEROZHODNE ! :D

Day 06: Obľúbená YA kniha
Musím spomínať, že aj tých je požehnane ? Asi nie. Tak asiiiii.............................. Vampire Academy ? No kto už len nemiluje Rose ? ( A nie, len Rose . Možno je tam trošku staršia postava iného pohlavia ktorú všetky milujeme ) A potom možno Nástroje smrteľníkov. No áno , moja posadnutosť hrdinom meno Jace. ( Ako sa tak pozerám  deň 5 a 6 sú zamerané na opačné pohlavie. A šak čo ! Som dievča v období puberty ! :D ) Takže VA A TMI. Dvojka ktorú milujem !




Day 07: Kniha, z ktorej vieš citovať
A tu si neviem na žiadnu spomenúť. Možno moja kniha dejepisu ? Matematiky ? To sa asi neráta čo ? Asi z knihy ...........* strašne tvrdo rozmýšľam* Pád. Myslím. Z Daniela si robím srandu neustále ( Teda som v štádiu pokročilého narušenia, lebo to dospelo k rozprávaniu sa so sebou. Presne keď sa rozprávam so stenou / zhadzujem to na stenu nech si nepripadám ako totálne šibnutá/ tak citujem najčastejšie z knihy Pád od Lauren Kate




Day 08: Kniha, ktorá ťa desí
Poviem vám to rovno. Ja nečítam nič čo by ma vydesilo.. Ja idem hlavne po romantike ( áno, som dievča závisle hlavne na romantike!). Nečítam knihy kde sú napr. sériový vrahovia alebo niečo tomu podobné. Ja som za celý svoj život videla jeden, jediný horor. Už nikdy (dúfam) na žiaden nebudem pozerať. Veď ja už len kričím ak je trailer čo i len trošku strašidelný. Takže si neviem predstaviť ani len film. Ja sa fakt desivým veciam vyhýbam ako najlepšie to ide.

Day 09: Kniha, z ktorej ti je špatne
Asi kniha Modrý mesiac od Alyson Noel. Alyson je dobrá spisovateľka, ale myslím, že to čo sa  ako tak dalo v Navždy ignorovať to v tejto knihe už nešlo. Jednoducho Ever mi šla strašne na nervy ! Ale fakt hrozne ! V ďalších knihách mi to prišlo o kúsok lepšie, ale Modrý mesiac nemám jednoducho rada.


Day 10: Kniha, ktorá zmenila tvoj život
Tu sa nejdem rozhodovať. Je to kniha Denníky princeznej. Ja sa nemôžem pochváliť tým, že čítam odmalička. Začala som asi dva-tri roky dozadu. U babky na prázdninách som sa strašne nudila tak som si zobrala knihu a čítala som. A potom som potrebovala ďalšiu časť a ďalšiu. Potom ďalšiu sériu iné knihy a ocitneme sa tu. Knihy sú moje všetko. Začala som z písaním blogu. Začala som rozmýšľať o tom či chcem aj v budúcnosti pracovať pri knihách. Takže Táto jedná kniha mi zmenila život.

Keď to teraz čítam pripadám si ako totálny prípad pre psychiatru ( A možno aj som ! Kto vie ?) Takže dobrú noc – Mara 

1 komentár

  1. Hoωdy juѕt wanted to givе уou a brief heaԁs up
    and lеt you know a feω of the images агen't loading properly. I'm not sure why but I think itѕ
    a linking іssue. I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

    my page garden center signs
    Also see my web page: garden center

    OdpovedaťOdstrániť