Trošku filmu, trošku kníh a ešte niečo naviac :-)

Zíva to tu prázdnotou však ? Lila a ja makáme v škole a Lela leží v posteli skolená poriadnou nádchou  (také blbé obdobie teraz !)  Tak rozmýšľam, čo by som tu hodila, aby som to aspoň trošku oživila. Nebude to dlhé, lebo sa budem musieť učiť nemčinu. Ja nemám rada cudzie jazyky, aspoň pokiaľ nejde o môj osobný pôžitok ( ehm, ehm knihy) . Otázka pomimo : Ako v škole/práci ? :-) A tak rozmýšľam, že by  sme mohli  urobiť nejaký ten rozhovor.  A ďalšia otázka : Koho by ste vlastne chceli? Môžeme skúsiť zahraničných aj tunajších autorov, možno ak by ste chceli ( a ak by chceli oni ) mohol by to byť aj nejaký bloger.  Ak máte na niekoho otázky : tak šup s nimi !  Takže dúfam, že ma nenecháte v štichu a dáte nejaký ten návrh ! :-)

Zaujímavé veci sa to dejú v knižnom svete. Minule, som vám ukázala poster k Nádherným tvorom, teraz je tu aj prvý trailer, ktorý z vás už väčšina videla ,no nemám pravdu ? Ty čo nie tak je priamo tu :

Aké mate z toho všetkého pocity ? Mne sa to páči a vypadá to aj dobre spracované, ale tí herci.... ( viete na ktorých narážam ? ) A kto sa hrnie do kina ? Asi to budú hrať aj u nás nie  ( Strašne moc by som chcela  )? Z trailerom nekončím !  Ešte je tu jeden ! A to na knihu Rudá jako rubín ! Neviete čo je to za knihu ? Ja som na ňu prišla len predčasnom ! Ale trailer ste už tiež zrejme videli. :

A aj poster :



Jediné čo ma štve, je, že je tak moc krátke ! Dúfam, že sa ešte nejaké tie ukážky objavia :
Tu je pár fotiek :






Asi koniec filmom. A  ktorý mienite isť v blízkej dobe do kina ? Možno aj vzdialenejšej budúcnosti  ?
Ešte jednu obálku. 

Ja si hovorím: Konečne ! Ja už len chcem vedieť, ako sa to skončí ! A čo vy ?

Ku koncu. Akurát som babám podala návrh na Narodeninovú súťaž. Lila odsúhlasila čakáme na Lelu. Veď vy už viete že súťaž spomínam od leta ! :D  Ale nebojte. Už to bude čoskoro ! A všetko budú také pekné dátumy ! Dúfam, že sa tešíte ! – Mara

Žiadne komentáre