30 day book challenge: day 11-20






Po poriadne dlhej dobe, konečne pokračujem v tejto projekte.  Toto je predposledná časť a pokračovania sa dočkáte zrejme v sobotu. Prečo až sobotu ? Lebo  zajtra nás čaká nové meme I can be anyone...  Odkiaľ je tento nápad ?Kto ho vymyslel ? To sa dozviete všetko zajtra :D(pokiaľ to neviete :D) . Na piatok by som chcela stihnúť, aspoň jednu recenziu. A konečne by som chcela uverejniť meme Raz sem raz tam, ale nejak ma nič nenapadá. A čo vás ? čo by ste chceli vidieť ? Ale teraz poďme ku 30DBC:


Day 11: Kniha od tvojho obľúbeného autora
No keďže moja najobľúbenejšia autorka je Jennifer L. Armentrout, mohla by som povedať, jej séria Lux, ale aby som tu nekecala len o nej (veď vám to už musí liezť na mozog :D ) Spomeniem jej ďalšiu sériu. Covenant je séria kníh, ktoré považujú ako ďalšiu VA. Je tam mladé dievča čo ušlo, teraz sa vrátilo, zaľúbi sa do svojho trénera. Úplná  VA až na to že tú sú namiesto upírov , Bohovia alebo niečo na ten spôsob  (ak som to správne pochopila J ) A keďže ja mám VA strašne rada a aj Jennifer, vôbec mi ďalšia Rose a Dimitri nevadia :D

Day 12: Kniha, ktorá najviac pripomína tvoj život
Hry o život ? :D Nie. Toto je jedna s tých ťažkých otázok, pri ktorých neviem čo napísať. Ale myslím, že najbližšie k môjmu životu sú knihy zo série Denníky princeznej . Samozrejme ja nie som princezná a média sa o mňa nezaujímajú, ale Mia má aj život, ktorý vedie každé dievča. Trápia ju vzťahy, rodina, škola, priatelia. Myslím, že táto séria je môjmu životu najviac blízka 




Day 13: Kniha, ktorej hlavná postava je ti najviac podobná
Haha tak toto tiež neviem. Ak by som chcela nadviazať na knihu hore, tak poviem Mia, ale ja si myslím, že som taká Arianna s knihy Pád. Je správne šialená- čo som aj ja, je vtipná -tiež sa mi občas čosi podarí zo seba vypotiť. Arianna sa mláti anjelov, a stvorenia tomu podobné, ale ja zas bijem debilov, v našej triede, takže, asi by som sa prirovnala k Arianne :D



Day 14: Kniha, ktorej hlavnú postavu by si si chcela vziať
Vážne ? No ja neviem.  Dá sa utvoriť taký hrdina, ktorý by bol ako všetci moji obľúbený hrdinovia z každej obľúbenej knihy ? Lebo inak sa rozhodnúť  neviem.

Day 15: Prvá kniha, ktorú si prečítala ako dieťa 
No ako dieťa som moc nečítala, bola som skôr dievča čo sa hralo s Barbie, ale občas som  čítala, a to bolo niečo o zvieratách, takže nič moc. Ale niečo som prečítala z knihy Slovenské rozprávky od P. Dobšinského 


Day 16: Najdlhšia kniha, akú si kedy čítala
Asi hrúbkou, alebo časovo, to bude Úsvit od Meyerovéj. Keď som začala čítať Twilight ságu, bol školský rok v plnom, prúde a nebol čas a moc sa mi nechcelo, ale zatial bola najhrubšia :D/najdlhšia. Takže asi táto kniha 

Day 17: Najkratšia kniha, akúsi kedy čítala
Tu to nebude ťažké. Malý princ. :D

Day 18: Kniha, ktorú máš rada, ale si v rozpakoch, keď to musíš povedať
Ja neviem, ja sa za svoje knihy nehadím, Nečítam nič také za čoby som sa mala hanbiť, a ak aj áno , tak ja sa nehanbím, lebo predsa som to čítala ja a bola to moja voľba 

Day 19: Kniha, ktorá ťa zmenila
V predchádzajúcej časti je spomenutá ako posledná 

Day 20: Kniha, ktorú si najviac krát čítala
Ehmmmm, Tu je ich viac. Mesto kostí, Obsidian, Pád, Triaška :D  Ale asi najviac Obsidian :D

Mara

1 komentár

  1. ja som najviac krát čítala diely z Harryho Pottera. každý diel asi 5 krát, aj viac neviem 8D aj Twilight som veľakrát čítala 8)

    OdpovedaťOdstrániť