I can be anyone (1)


Takže, ako som včera napísala, dnes začíname z novým meme na našom blogu. Dozvedela som sa o ňom cez  našu narodeninovú súťaž, vďaka e-mailom   Z koho hlavičiek to vyšlo ? O čo vlastne ide ?  Toto štvrtkové meme je z dielne E_V_EAstesie  a o čom ide ? No, Každý štvrtok si vyberiem  z nejakéj knihy nejakého hrdinu

,,Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe. Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral. Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu. Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!“

Lenže teraz  prišla ta veľká dilema. KOHO si mám vybrať ? Nakoniec som sa rozhodla 
takto

Knižný hrdina/hrdinka- Mia v knihe Princezná v pokušení.

Prečo práve tato postava ? Mia si toho narobila dosť, takže bolo z čoho vyberať, ale myslím si že preto, lebo je moja prvá knižná kamarátka 

Čo by som urobila ja ? . Nerozišla by som sa s Michaelom ! Áno, vďaka tomu sme došli až k desiatim knihám, ale ten deviaty diel a štvrť desiateho bez neho boli....jednoducho nanič. Mia sa s ním rozišla pre úplnú blbosť.(Ak ste nečítali nebudem tu spoilerovať.) . Veď je to chalan ! Lenže Mia mi prišla vo ôsmom diely a začiatkom deviateho taká nedospelá že som sa aj prestala diviť! takže som bola šťastná keď som mohla sledovať ako sa v poslednom stáva správnou princeznou a mladou ženou a začala sa rozhodovať !správne !











4 komentáre

  1. jeeej 8) Ďakujeme, že si sa zapojila 8)
    Miu mám rada, ale čítala som zatiaľ iba 1. diel, no samozrejme filmy ma neobišli, sú skvelé! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niet zač, zapojila by som sa už aj skôr, len teraz nejak nebol čas :-) Ostatné knihy odporúčam :D Tie su ešte lepšie ako prvý :D A filmy sú fajn, len škoda, že nie úplne podľa kníh ... :D Ale to nevadí :D

      Odstrániť
  2. Jeeeeej :) Miu nepoznám :D táto séria ide zatiaľ mimo mňaa ani filmy som envidela :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa práveže Michael nahneval! :D ale bola som rada, že nakoniec spolu skončili, to by nebolo ono bez Michaela :)

    OdpovedaťOdstrániť