Kto sú víťazi ?


Tak a konečne je to tu. Aby som vás trochu ponaťahovala, prejdem k určitým veciam (Aj keď je tu možnosť, že sa najprv pozriete či ste nevyhrali až potom si toto prečítate :D)  Myslím že už som to hovorila, ale patrí vám jedno veľké Ďakujem.
K blogu:
 Aby ste videli čím všetkým ste mi urobili radosť to máte pár informácií,
Do teraz je to presne 13140 návštev , čo je podľa mňa naozaj krásne čísielko.
Od súťaže sa nás dosť nazbieralo, takže  máme 60 nasledovateľov !  čo je tiež naozaj pekné číslo
Doteraz sme publikovali 135 príspevkov.
Recenzia na Vášeň od L. Kate má doteraz  505 zobrazení !
A na FB stránke je vás už : 57
A odkiaľ  zovšadiaľ sú naši čitatelia ? No len sa pozrite !

A teraz ku súťaži !
V súťaži bolo nazbieraných 1307 stupov.
Dostali sme okolo 17 e-mailov . Boli naozaj krásne ! Tie veci tak dobre čítali !
Pri začiatku súťaže nás bolo 32 teraz nás je o 28 viac
A na FB stránke nás bolo 27. Teraz nás je 57 !
(už sa blížime ) Ak si nepamätáte čo je môžete vyhrať, tu je to pre pripomenutie.





A teraz tu sú  tie mená výhercov :

Erinka Kasprzyková

Nesis

Evelin Kiss 

Gratulujem ! Dúfam, že sa vám knihy budú páčiť. A ak ešte nemáte v schránke e-mail nebojte.  Určite sa tam dostane- Mara 

5 komentárov

  1. wav, 42 čitateľov z Holandska!
    Gratulujem výhercom, ďakujem organizátorom ;)a teším sa na ďalších 135 a viac príspevkov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej ďakujem 8_) tento deň je skvelý 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi som umrela :D:D To je moja prváááá výýýhra, ďakujeeeem :)

    OdpovedaťOdstrániť