Mesačná chvastačka-September a Október

                                              Toto meme organizuje Judit
Takže dnes sa tu vidíme opäť, ale dnes nie pri recenzií , ale ako ste si mohli všimnúť tak pri Mesačnej chvastačke . Tento krát tu máte aj video, lebo som sa vopchala do deviatich minút, čo je proti minulým dvadsiatim štyrom kratučká doba :D  September a október mi priniesol  deväť kníh , ale vo videu aj tu v článku nájdete knihu, ktorú som spomínala ešte pred dvoma mesiacmi, ale prišla mi až v septembri, takže ju máte možnosť vidieť až teraz  .Takže tu máte už spomínané video: 

A pre tých , ktorým sa nechce video pozerať, tak tu máte fotky. Tak ako vo videu začnem knihami čo som kúpila.  Je to päť z deviatich.  Tu je fotka (keď už sa chvastať tak v plnej paráde nie ? :D )
                                                  Kristin Cashore- Iskrivá (Sedem kráľovstiev)
                                                  Kerstín Giérová-Modrá jako safír (Láska nezná čas)
                                                  Jill Hathaway- Očami vraha ( Desivé splynutie)

Ďalej tu máme knihu ktorú som dostala na meniny ešte v septembri : Angus,bozky a trapasy-Louise Rennison
A aj keď to nie je kniha,ale je to zlaté a je to z kníhkupectva  :D Moja nová najobľúbenejšia šálka


A tu sa dostaneme ku knihám čo som vyhrala
Tie sú tri ! Takže sa mi celkom darilo. A ja som mala úplne nadnesenú náladu :D
Tieto dve knihy  som vyhrala na blogu Whisper of my mind ktorý vlastní Stormy. Za milí odkaz jej ďakujem. A samozrejme aj za súťaž
Túto knihu som vyhrala na Facebooku kde ma Slovart stránku :D No čo ,uhádla som správnu stranu , kde sa nachádza najromantickejšia strana . :D


Tu je fotka knihy Audrey´s guide to Witchcraft od Jody Gehrman čo som vyhrala na blogu Our little library  . Tiež ďakujem za príležitosť. Mala som z knihy fakt veľkú radosť :D


Vo videu som to nespomenula, ale na FB stránke vydavateľstva CooBoo som vyhrala plagát Rezistencie . Teraz už tróni na mojich dverách 

Takže to sú moje dva mesiace a čo vy  ?-Mara

4 komentáre

  1. Iskrivá... já jí chci! :D.. a ten hrneček je úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé knihy! Úsvit mám už nejaký ten piatok, ale Iskrivú, Nadpozemskú a Mesto kostí by som neskutočne chcela! :) A ten hrnček je skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť