Tých filmov ale je.... :-)


Sľúbila som vám, že sa s vami podelím o môj názor na Breaking Dawn part 2, že obkecám Trailer na Mesto kostí a tak to tu máte.
Bol z vás niekto už v kine na BD ?
Ja a Lila sme boli na predpremiére, takže sme pri plátne presedeli skoro štyri hodiny, a domov sme prišlo okolo pol tretej ráno. ( Našťastie sme na druhý deň nešli do školy ) Prvý film videli už skoro všetci, takže nemyslím, že to tu treba spomínať. Ale s Lilu sme to aspoň pekne komentovali. Hlavne tu časť, kde Bella zistí, že je tehotná. ,, V knihe to už vraj bolo aspoň trochu vidno.“ ,, Šak to ju musí kopať embryo !“  Aj vy ste si niečo takéto hovorili ? :D .V parte 1  sme skončili takto :


A v parte dva, začíname presne tam . Bella otvára oči. Musím povedať, že som ma tento film úplne prekvapil. Čakala som niečo nudné, pri čom mi nepomôže ani veľká kola, ale nakoniec som sa aj smiala :D Hlavne Jacob to úplne zabíjal. Bola som rada, že knihu moc vi filme nezmenili. Jasné bolo  tam pár zmien, ale inak to nejde. Najviac ma štvala Renesmee .Bola zlatučká, peknučká a strašne viditeľne počítačová.  Úplné mi to bilo do oči. Ale čo už. Ale uprímne vám poviem :skoro som v tom kine dostala infarkt. Ta scéna bola fakt skvelá, mala grady a veľa ďalšieho čo bol veľké plus pre film, Ale skoro som v tej sedačke ZOMRELA :D. Toto som fakt nečakala(Ani nikto v kine, všetci sme hystericky smiali :D ). Myslím, že to bolo fakt excelentné. Vynikajúce zakončenie ságy.
Niečo končí niečo nové začína
Minulý rok bolo po premiére  partu 1 veľké Boom keď do kín prišli Hry o život.  Tento rok myslím ,že Breaking Dawn part 2 už nič nekonkuruje..Tento rok No na ďalší rok tu bude veľa,, tresku“. Filmy sa na nás budú valiť, z každej strany.
Na  dátumy na obrázku  sa môžeme tešiť :D

Ku väčšine už mám trailer.
Nádherné tvory (toto nie je trailer, ale sú tam nové zábery :-) )

Rudá jako rubín:

Tu máme aj druhý Poster. Už aj s Gwen a Judom ako ho volá Lila (aj keď som stále nepochopila prečo.. :D)

Hostiteľ ( nie je to ten trailer, lebo ho už stiahli, ale aspoň niečo :-) )

 Poster :

Pravé nad Hostiteľom strašné váham.  Trailer na film sa mi naozaj zapáčil, takže možno by som si mohla prečítať knihu a zájsť na to do kina. Čo by ste mi poradili vy ? :D (fakt neviem)

Neviem ako vy, ale ja som zatiaľ o Percym vôbec nič nepočula. Iba to, že bude film, ale doteraz som nevidela, žiadnu fotku ani nič také.
Na prvý trailer na Skúšku ohňom sa budeme môcť vraj tešiť, už čoskoro :D Takže sa tešme :D 
Viem , že nejdem presne podľa obrázku vyššie, ale teraz sa dostávame k veľkej bombe . Mesto kosti. Trailer ste už hádam všetci videli.  Ja som ním mala zaplavený celí Facebook. A naozaj to vyzerá dobre.  No veď si to len pozrite znova.  

A nie len že sme sa dočkali prvého Traileru, ale myslím, že aj prvého posteru. Naozaj sa mi páči.

Neviem koľko s týchto filmov sa dočkáme v našich kinách, ale dúfam že viacerých. Ale dáme si otázočku. Keby boli v našich všetky filmy, na ktoré všetky by ste šli ? -Mara

9 komentárov

  1. bože samé dobré filmy, na ktoré by trebalo ísť do kina :D to bude mať peňaženka zase ťažké časy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa chystám na Breaking Down a teším sa hlavne na Hostiteľa a Mesto kostí.
    Hostiteľa si určite prečítaj - mne sa príbeh veľmi páčil, i keď prvých asi 80 strán je trochu nudných, ale keď sa to rozbehne, tak to stojí zato! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím že BD sa ti bude páčiť :D A asi nakoniec sa predsa do toho Hostiteľa pustím :-)

      Odstrániť
  3. Mne sa zastavilo srdce v kine pri "TOM" momente, určite vieš o čom hovorím 8D skoro som tam odpadla! neuveriteľne skvelý film 8)
    chcela som pozabíjať všetkých producentov, režiséra aj Meyerovú, že toto dovolila urobiť! skoro som vypadla z kože! 8D ale dodalo to neuveriteľne super efekt filmu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zostala uplne bez pohybu. Kola v jednej ruke, pukance v druhej,pozerám na plátno ,, a chme kričať Čo do.... ale iba zo mňa víde tichučke čo :D Uplne celé kino v tichu :D Ja som sa s toho až do konca filmu aj skoro polhodinovú cestu domov nemohla normalne upokojiť :D Ale hej myslím, že to tomu dodalo poriadné grády :D

      Odstrániť
  4. Rozhodne by som išla na Hostiteľa a na Nástroje smrteľníkov.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. BD bolo super a keď bolo "to"(ako hovorí E_V_E) tak sa mi tiež zastavilo srdce :D
    skoro všetky filmy by som chcela vidieť :D dúfam, že Rubinrot bude xD inak, aj vám v kine pustili taký fakt kratučký trailer na Catching Fire? bola t len ohnivá drozdajka a premenila sa na tú, ktorá bola na obale druhej knihy a že "všetko začína iskrou" alebo niečo také :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to nevidela, jedine že by to bolo po filme, ale my sme šli rýchlo domov, ale na ďalší deň som to videla na FB :D Aj ja by som naozaj chcela aby bol u nás Rubinrot :D

      Odstrániť