Obálková vojna (1)



Ahoj !Hlásim sa do služby ! No dnes začnem (a hádam že neskončím) z novým meme. Má byť pravidelné, ale ja a to moje pravidelné :D Takže niečo takéto ste už asi niekde videli. 

 O čo to vlastne je ? To vám povie už povie Maťa z blogu Svet kníh :
,, Cieľom je porovnať hocijaké dve-tri obálky tej istej knihy. Je len na vás, či porovnáte českú a slovenskú obálku, či k tomu pridáte aj originál obálku, alebo pre mňa za mňa tam dáte čínsku, arménsku, španielsku, indonézsku, taliansku alebo hociakú inú.
Napíšete názor na tie dve-tri obálky ktoré ste si zvolili, napíšete ktorá je lepšia a prečo, čo vám vadí na tej/tých, ktorú/é ste si nezvolili.“

Takže ja som si pre dnešok zvolila obálku knihy Zelená jak smaragd. Prečo práve táto kniha ? No lebo vychádza už 18 februára (ten dátum je už tak blízko, ale pritom tak ďaleko ! ) a ja sa na ňu už nehorázne teším !Česká krásavica vypadá takto :


 V CooBoo zostali u originálneho vzhľadu ,čo naozaj  oceňujem, lebo mne sa všetky tri nehorázne páčia. Milujem tie okraje a milujem kresleného Gideona a Gwen :D
Ďalej so vyhrabala americkú obálku. Táto sa líši tým že Gwendolyn tu máme zobrazenú modelkou v krásnych zelených šatách.  A musím uznať že táto obálka je tiež veľmi krásna .

Na talianskej obálke tiež niečo je, ale predsa sa mi už tak nepáči ako jej kolegyne hore.
Hneď vedľa nej je španielska. Je pekná, ale nepáči sa mi až tak veľmi ako česká a americká.


A čo vy ? Ktorá sa páči vám ? Hm ?  

7 komentárov

  1. Talianska je nádherná, ale nemyslím si, že sa hodí k príbehu. Skôr tá česká 8)
    Nehorázne sa mi páči americká, tie obálky milujem 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to isté ma napadlo :D Je krásna, ale neviem.... nejako mi to k príbehu nejde... :D

      Odstrániť
  2. Najlepšia je česká a talianska :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej, ale tá talianska mi tam stále nesedí (k tomu príbehu)..... :-)

      Odstrániť
  3. Ja mám najradšej tú českú, ale aj tá americká je veľmi pekná :D :D Brutálne šaty tam mám baba.
    Ja sa už tak veľmi teším na tento diel, ale stavím sa, že na konci budem rumázgať, lebo už toho viac nebude. Prečo je to také krátke?! :(:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne :D Američania maju niekdy veľmi pekné obálky :D Ja už tom mám ako-tak prečítané :D Ale viem že budem revať ako o život :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj, som velmi rada, ze si sa zapojila :)
    najviac sa mi paci americka obalka, je naozaj nadherna :)

    OdpovedaťOdstrániť