Obálka je odhalená :D


Zatiaľ som tu len tak na skok (nebojte večer by ste ma mohli ,,dostať viac :D) Ale ja som vám to proste musela ukázať :D
No možno ste si už všimli že už nám konečne ukázali obálku knihy Shatter Me ! A je naozaj pekná ! Názov knihy bude Som roztrieštená a pre Česko to bude rovnako : Jsem roztíštená Obálky vyzerajú takto :

            

 No nie je úžasná ? V CooBoo im to z obálkami ide dobre, takže sa už neviem dočkať, ako budú vyzerať obálky Sweet Evil a Pushing the Limits :D 

A aby tu nebola iba táto obálka....Tu máte malú ukážku z novej knihy Lauren Kare z názvom Slzy (nebojte 12.2 tu už bude celá :D )

Tak čo poviete ? 
                                                                                                                       Mara                               


6 komentárov