Cora Carmack-Losing it (Losing It #1)


Názov: Losing it
Autor: Cora Carmack
Séria: Losing it
Diel: 1
Počet strán: 204
Jazyk: Anglický
Preklad: Nie je
Anotácia:
Panenstvo
Bliss Edwardsová za chvíľu končí výšku a stále ho má. Unavená z toho, že je jediná panna medzi svojimi priateľmi sa rozhodne, že najlepšie riešenie je stratiť ho tak rýchlo a jednoducho, ako je to len možné - jednorázovka. No jej plán sa stane všetkým len nie jednoduchým, keď sa vydesí a nechá úžasného nahého chlapa v svojej posteli samého s výhovorkou, ktorej by nikto s polkou mozgu neuveril. A akoby to nebolo už dosť trápne, keď príde na prvú hodinu posledného semestra na výške, spoznáva svojho nového učiteľa herectva. Asi pre ôsmimi hodinami ho nechala nahého v posteli.




Ako ste si mohli za anotácie vyvodiť, Bliss je panna. A keďže ju už nebaví byť niečo ako čierna ovca rozhodne sa svojho panenstva vzdať. A aký je najlepší spôsob ?Zájsť si do klubu , zbaliť chalana, vyspať sa sním a už nikdy viac ho nestretnúť. Zo začiatku všetko ide podľa plánu. Bliss v bare spozná úžasného chalana menom Garrick. Všetko , teda skoro všetko, ide podľa plánu. A keď už ide do tuhého..... Bliss to vzdá a so smiešnou výhovorkou utečie z vlastného bytu a jeho nechá nahého v posteli. O niekoľko hodín  neskôr spoznáva svojho nového učiteľa , a čo čert nechcel, je to Garrick. Ako sa to bude ďalej vyvíjať ? Môžu zastaviť to iskrenie, ktoré tam bolo hneď od začiatku, skôr než ich pohltí oheň ?

,,Čakáš na pozvanie ?“ opýtala som sa, prezerajúc si ho, ako opatrné stojí pred mojimi dvermi. ,,Toto je tá časť keď mi povieš že si upír ?“ Zasmial sa ,, Nie,  sľubujem že ta bledosť je len preto, že som Brit.“

Hlavná hrdinka Bliss (ktorej meno mimochodom znamená blaho, blaženosť) mi bola už po prvých riadkoch sympatická (teké správne psycho :D). Vedela používať mozog, aj keď občas mala melé problémy ho vypnúť. Bola vtipná a vôbec, ale vôbec mi neliezla na nervy. (v poslednej dobe mám šťastie, lebo sa úspešne hlúpym hrdinkám vyhýbam ) Celkovo jej charakter sa mi páčil. A tým pádom je Bliss na mojom zozname ,, obľúbené knižné hrdinky“ ktorý sa v poslednom čase akosi rozrástol.

,,Sex. Chystala som sa mať sex. S chlapcom. Sexy chlapcom. Sexy BRITSKÝM chlapcom. Alebo som možno chcela grcať. Čo ak ogrcám sexy britského chlapca ? Čo ak ogrcám sexy britského chlapca POČAS SEXU?“

Vedľajšie postavy boli fajn. Také priateľské. A síce si už polovicu ich mien nepamätám,  hlavné je , že viem že boli úžasný a vtipný. Všetkých som si ich zamilovala a potajme dúfam, že aj kolektív mojich priateľov sa rozrastie o takto zábavne osobnosti. Taktiež sa mi páčilo, že  tie postavy boli ako skutočné. A stál sa zázrak. Objavila som knihu, pri ktorej som si obľúbila všetky postavy ! žiadna bosorka ktorú chcem upáliť. Žiaden blbec ktorého chcem umlátiť kladivom k smrti.... Všetkých mám rada ! A však. Mohli by sa pretrhnúť ,ale tak či tak (toto ste zrejme nečakali.....) Garrick ich všetkých zatienil.
Za a) má prízvuk ! 
 b) Je pekný !
 c) má motorku !
d) je vtipný a roztomilý!
A je vlastne všetko čo by ste od vysnívaného chalana chceli ! Už od začiatku som vedela, že nič in mi nezostáva a pripísať si ho na zoznam.

,, To kvôli Ježišovi? Ty sa ako, šetríš pre neho?" Sex sa zdal pre Kelsey jednoduchší. Mala telo Barbie, a sexom poháňaný mozog ako pubertálny chalan."Nie, Kelsey," povedala som. "Bolo by trochu náročné aby som sa šetrila pre niekoho kto je viac ako dve tisíc rokov po smrti."

Čakala som knihu pri ktorej sa mi budem nudiť a modliť sa, nech už je koniec. Opak bol pravdou. Modlila som sa aby to neskončilo. Čítanie tejto knihy som odkladala skoro mesiac. Povedala som si, že mám na čakačke lepšie knihy. A keď som si prečítala prvú kapitolu...Nemohla som prestať. Bolo mi fuk, že som mala na ďalšie ráno stávať o šiestej ráno. Jednoducho som chcela vedieť ako to bude pokračovať. Táto kniha bola úžasná. Prekvapilo ma že kniha bola tak vtipná. Romantiku som očakávala ,ale nečakala som, že celá kniha bude vtipná . Skvele som si pri nej oddýchla. Ak som sa nesmiala tak som bola v stave blaženosti. Od začiatku až do konca som sa bavila a slovo nuda mi nič nehovorilo. Cora ma skvelý štýl písania a myslím, že každým opätovným prečítaním sa zaradzuje medzi moje najobľúbenejšie autorky. A za to že je to jej debut ,ju obdivujem ešte viac.

"Ako sa má tvoja mačka?" "Aká mačka? Oh! MOJA MAČKA. Tá mačka...ktorá je moja. Oh, ona je..." Mala som povedať že je to ona, správne? "Je jej fajn. Samé mňaukanie a pradenie a ostatné mačacie veci."

Myslím, že táto kniha je hodná toho aby bola vydaná aj u nás, ale toho sa zrejme nedočkáme. Ak chcete geniálny príbeh z prostredia vysokej školy, Losing it je na to priam stvorená. Už sa nemôžem dočkať 4 júna keď vyjde voľné pokračovanie. Pre vás, čo stále čakáte, mám odkaz: Nečakajte ! Ja som sa nesmierne zabavila a dúfam že sa aj vy sa necháte uniesť týmto skvelý príbehom. Na to ,aby ste mi mohli dať za pravdu, si musíte knihu jednoducho prečítať.

,, Ako úplné psycho som položila tvár na vankúš a očuchávala som ho ako to vždy robia dievčatá v knihách a filmoch, aby som videla či stále môžem zachytiť jeho vôňu.
 Nemohla som. A pripadala som si super úchylne.“

Myslím že je úplne jasné, že Losing it bude mať plný počet obláčikov.


P.S- Decká ,ak sa tu na blogu do stredy nič neobjaví, nemyslite že na vás kašleme, ale je tu ten obávaný dátum: 13 marec. A na viac sa ešte nejaké múdre hlavy rozhodli , že dajú krajské kolo BIO olympiády deň pred monitorom takže v utorok píšeme (Lela a ja) testy z BIO. Takže nám držte palce. 

7 komentárov

  1. Wau! tak teraz si ma presvedčila, toto si chcem prečítať a hoci aj po anglicky, kašľať to, že som v živote po anglicky knihu nečítala 8D toto chcem!

    Prajem veľa štastia pri testoch 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heheh ! Presne ! Aj som šla z takýmito slovami na AJ knihy :D Inak dík ... :D

      Odstrániť
  2. Super...dalšia pecková kniha, ktorú si musím prečítať...
    prajem vám čo najvyšší počet bodov, mna čaká olympiáda z chémie...:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z chémie ? Mňa by zrejme trafil šľak :D Takže nápodobne :D

      Odstrániť
  3. Britský prízvuk milujem! No a kniha vyzerá bohovsky! Aj ja budem držať palce :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Losing it je super knižka. Ja som z nej tiež nemohla a toľko som sa na tom smiala. Už sa neviem dočkať pokračovania, podľa anotácie to vyzerá na fakt dobrú vec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stačí mi obsah a říkám jedno: must have! :D

    OdpovedaťOdstrániť