On my wishlist v stredu :D


toto meme je z dielne Bool Chick City   
Noooo dobre. Ja viem že normálne to meme máme na sobotu ale ja som neodolala, pretože hneď ako som videla tie obálky nemohla som odolať .Môžete to brať ako náhradu za minulú sobotu :D Takže Kelly Oram som Vám predstavila v dvoch recenziach na jej knihy.
Being Jamie Baker-Recenzia TU
V is for Virgin- Recenzia TU

Najprv začnem pokračovaním Being Jamie Baker z názvom More that Jamie Baker. Pozrite akú mala krásnu obálku prvá kniha :

Aaaaa teraz je tu obálka pokračovania a vyzerá takto :


No nie je úžasná ? V tomto diely by si podľa všetkého mala Jamie uvedomiť že nemusí byť len normálne dievča, ale môže byť aj superhrdinka. Taktiež by tam mal prísť dáky chumaj chalan , ktorý by sa mal začať šprtať do vzťahu Ryana a Jamie. Kniha vyjde v januári 2014
Viac o knihe nájdete TU 

O niečo bližšie k vydaniu je tu táto kniha . Ma takú peknú obálku nie ? :D Páči sa mi. A aj príbeh by mal byť fajn .
Avery má zlomené srdce a rozhodne sa stým vedecký vyrovnať. Áno, vedecky. Avery mieni vyskúšať experiment: počas siedmych fáz smútku ,ktoré uskutoční pomocou sociálnych testov, sa bude snažiť zabudnúť na jej ex. Lenže potrebuje partnera. V tej dobe potrebuje, starší brat jej ex-priateľa, Grayson doučovanie z Fyziky a Avery začína na ňom svoje pozorovanie, lenže ich teórie sa rozchádzajú. Takže si sukničkár Graysom dá iný  cieľ: Naučiť Avery žiť.

Kniha bude písaná z pohľadu Avery a aj Graysona (jeeeeeej) :D  Kniha je naplánovaná na Máj  (teším, teším :D)
Viac o knihe nájdete TU

Tak čo ? Zaujalo vás niečo ? -Mara

7 komentárov

  1. Úha, Jamie 2 má už obálku? :D Je superová, aj keď aj tak sa mi viac páči prvá :D No na knihu som zvedavá.
    To druhé vyzerá dobre, idem si to pridať do to-read listu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej:D Inak bola som jediná ktorá si predstavovala Jamie 2 v modrej ?:D :D :D Neviem prečo :D Ja sa už teším na to ako budem v mysli zabíjať toho idota , čo sa im mieni votrieť do vzťahu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja sa na to tešííím...:D
      joooj...len sa musim dočkať...:)

      Odstrániť
  3. O tom jsem ještě neslyšela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jamie Baker si moooc chcem prečítať! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The Avery Shaw experiment vyzerá úžasne! Nielen tá obálka, ale i obsah. A to som o tejto knižke vôbec netušila, ihneď pridávam na môj rozsiahly wishlist :)
    Naopak obálky Jamie Baker ma nezaujali. Ale tak každý máme iný štýl :)

    OdpovedaťOdstrániť