Obálková vojna (3)

                                                            meme usporiadané Maťou
Ahojte ! Sama neverím že sa znova stretávame pri tejto rubrike. Ale povedala som si že vás tu nemôžem nechať tak naprázdno a preto idem prispievať aspoň obrázkami :D Pre tento ,,obálkový súboj“ som vybrala sériu Starcrossed ktorú by do našich kníhkupectiev v preklade malo posunúť vydavateľstvo CooBoo.

USA: Našťastie táto séria si neprešla niečím takým ako zmenenie obálky po prvom alebo druhom diely. Osobne sa mi tie obálky páčia. A prečo by nie ? Veď sú veľmi pekné. Sami sa pozrite na celú sériu : 


 Ale nech sú tieto akokoľvek pekné, mne z hlavy nik nevytlčie že najkrajšie obálky sú tie z e-bookových aj paperbackových verzií (UK).  Tieto obálky úplne zbožňujem (Hlavne prvý a tretí diel).  Možno nie sú nejako extra originálne ale jednoducho....och och <3


Po amerických obálkach ma zaujala aj Nemecká obálka. Tá tvár sa mi tam páči a to pozadie mi tak trošku pripomína Výnimočnú :D Takže sa mi páči.

Ruská obálka u mňa vzbudzuje skôr negatívne pocity. Hádam nie som jediná ktorej príde že dievča na obálke ma tak trochu divnú pózu. Mne príde doosť divná.

O niečo lepšie je na tom Portugalská obálka. Príde mi pekná ale ja by som ju použila skôr na nejakú modernu popolušku...Aj keď neviem prečo práve na popolušku :D

Grécko....No príde mi tak trochu suchárska....Takže no....taký priemer.


Dalšie nájdete na Goodreads. Dúfam že sa v CooBoo podarí zanechať originálne obálky, alebo pre mňa ešte lepšie tie paperbackové :D A čo vy ? Ktorú by ste brali vy ? 

6 komentárov

  1. Odpovede
    1. Ďakujeme ,ale pochvalu si zaslúži Domčo :D Ak som správne pochopila že myslíš vzhľad blogu :D

      Odstrániť
  2. Mne sa páči Ruská, Americká a Portugalská :) Oh, a je fajn, že si sa znova pustila do tohoto meme, mne sa už akosi nechce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páči iba pôvodná obálka na prvý diel a potom tá nemecká :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne tie UK obálky najviac, sú božské 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj. Dúfam, že sa nebudeš hnevať. Nominovala som ťa v tomto tagu http://madzgy.blogspot.sk/2013/10/nieco-o-mne-alebo-liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť