Mesačná chvastačka :D

                                                Meme organizuje: Judit
Týždeň sa nám blíži ku koncu a čoskoro začne ten dalši. Máte peknú jeseň ? Za nás musím povedať že na to že je jeseň máme krásne slnečné počasie. Minuli týždeň ste si mohli pozrieť naše video v ktorom ste mohli vidieť prvú časť nášho knižného testu Ako dobre poznáš moju poličku ? Začala Lila a dopadla veľmi dobre. Našťastie tento týždeň nebolo času takže sa ma to vyhlo (uf uf....normálne si mám chuť otrieskať hlavu o stenu.  Čo som to vymyslela ?! :D ) A zároveň sme boli nominované (tak to mám nazvať ? :D) do Liebster award Tagu . Ďakujeme Madžgy za to že si na nás spomenula :D  Video k  tomuto tagu natočíme už na ďalší týždeň spolu s druhým dielo kvízu. Ďalší týždeň bude výnimočný aj preto lebo tadá ! Začne narodeninová súťaž ! Ale už by som sa zrejme mohla dostať k Mesačnéj chvastačke. Tento krát ani nevieme kedy bola tá posledná :D Pochvastala sa aj naša Lila a tu je video :


Fotiť všetko zvlášť sa nám nechcelo, tak tu je fotka všetkých našich kníh za uplynulé mesiace : 
Mara:
Lola a kluk odvedle
Zamilovaný až po uši
Alchýmie večnosti
Meno hviezdy
Môj nevlastný brat
+
moje vyhraté záložky 
Lila:
Nenásytná
Ty prtoti mne
Maximum Ride
Divočina
Nesputaná
Môj nevlastný brat
Mechanický anjel
Tancuj !
Naprieč vesmírom
Na vine sú hviezdy
Sila šestky
Vlčí sľub
Angelologia
Angelopolis
Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad
The Guardian Angel's Journal

Pekný zvyšok dňa zlatička naše ! :D Mara&Lila




4 komentáre