Po stopách blogerov- Winter special- Posledné ,tretie, kolo !


Ahojte ! Sme tu znova pri Stopách blogerov ! A to už pri tretej a záverečnej časti !

Pravidla:
-Každé nové kolo budeme spúšťať v piatok.
-Víťaz bude ten kto odpovie na všetky otázky správne , alebo ak sa to nikomu nepodarí- ten kto toho uhádne najviac.
-Výherca bude vybraní stránkou random.org
-Môže sa zapojiť ktokoľvek zo SR alebo ČR
-Súťaž bude trvať od 29.11 do 20.12
-Jediná podmienka, ktorú od vás chceme, je aby ste boli fanúšikom vydavateľstva Albatros na FB.
-A prosíme vám aby ste nepodvádzali a vypísali formulár len raz na jednom zo zapojených blogov.

O čo hráte ?
 o knihu podľa vlastného výberu od Albatrosu
Ako sa môžete zapojiť ?
Tento týždeň musíte uhádnuť knihu podľa úryvku ! Je to dosť ťažké takže už nemusíte behať po recenziach ale úryvok máte priamo v tomto článku. Tu je --> Súťažný formulár
-Hrať môžete na týchto blogoch:

Tu je úryvok ! 
-„Primnoho informácií naraz by bolo na teba príliš,práve
preto sa ti poslanie vyjavuje po kúskoch."
-„Aj ty si sa ho dozvedela takýmto spôsobom?“
-„Áno, rovnako ako väčšina z nás.Povedz mi, aké stromy si videla okolo seba, ako vyzerali
-„Boli ihličnaté, nie listnaté. Tuším, že to boli borovice.“
-„Keby som tak uvidela jeho tvár.“
-„Dočkáš sa toho.“
-„Zaujímalo by ma, či bude mojou úlohou zachrániť ho.“

Ak by ste potrebovali pomoc tu je pár bodov:
-Kniha je z vydavateľstva CooBoo
- Ukážka sa nachádza v prvej knihe trilógie všetky knihy už vyšli
Dialóg nájdete aj v ukážkovej kapitole,voľme stiahnuteľnú na stránkach vydavateľstva 
Prajem veľa šťastia :D

2 komentáre

  1. U Lyn som prešla všetky recenzie označené "A" a nič som nenašla... je to naozaj ťažké, keď má v recenziách úryvky aj danej knihy... nejaká pomôcka? O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Aly
      Lyn to má napísané v úvodnom článku rovnako ako my :-)

      Odstrániť