Knížný kvíz - Ako dobre poznáš svoju poličku ?-Mara

A tu je pokračovanie nášho kvízu ! A tento raz som bola skúšaná ja. Ak by ste si chceli pozrieť ako dopadla lila nájdete to TU. Ak by ste zabudli v čom celý kvíz spočíva tak vám to rada zopakujem :D
Skladá sa zo štyroch kôl po tri otázky.
1.Kto som ? – Hádam stačí povedať že je potrebne uhádnuť  knižného hrdinu, podľa ako takého opisu.
2. Kedy? Kde? Kto? S kým ?- Túto úlohu vymyslela Lila. Tri ukážky textu z knihy , tri možnosti no len jedna správna.  To je všetko čo by som mohla povedať.
3. Kto to povedal ? – Citácia. Pri niektorých prípadoch netreba no stále sú tri možnosti.
4.Prekvapenie – Ja som Lile vybrala za úlohu , aby mi povedala aká knihy sa nachádza kde bez toho aby sa pozrela na svoju poličku
K tomu dáme nejaké to bodovanie a končíme :D Nie je to nič ťažké (Aj keď Lila stresovala ako keby šlo o život.) Je to hlave o zábave.
Dopredu sa ospravedlňujem za zlú kvalitu videa ale baterky vo foťáku nám odišli na večnosť, takže sme museli siahnuť po webke, ktorá ,ako dobre viete, nie je nič moc.


A tak sme si povedali že keď prvá časť bola v kostýmoch , musíme v tom pokračovať. (Občas sa sama samej pýtam, či iba my sme také šialené :D ) Taktiež si vo videu pripadám ako alkoholik pretože sa furt naťahujem za mojim knihomoľským hrnčekom :D Ale tak nejako sa nám to podarilo. :D 

A aby ste mali predstavu...Tu je moja polička :-)


2 komentáre

  1. Veľmi rada by som urobila takéto video .. Najprv by som na poličke potrebovala mať a nie len 20 kníh :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto vie? Možno už koncom roka budem takéto video sledovať u teba na blogu :D

      Odstrániť