Video: Mesačná chvastačka- September až november (aspoň myslím :D)


Po fakt dlhej dobe je tu príspevok s videom. Zvyčajne iba video zdieľam na FB a potom ho zabudnem dať sem :D. 
Som si istá, že podstatu mesačnej chvastačky vám nie je potrebné vysvetliť. Problém všetkého je, že sama neviem, čo som si vlastne kúpila a preto som usúdila, že si to fakt musím začať zapisovať ,inak to takto dopadne vždy. A to nechcem :D 
Tak čo som si za druhú polovicu až prvú polovicu novembra kúpila? :D 
Tu to máte na fotke:



A kedže má ovláda mánia selfie (skoro že? :D), tak tu je moja fotka s knihami :D Presnejšie: pekne rozmazaná fotka s knihami :D 


A tu je samotné video:


Hádam si ho pozriete :D A čo takého ste si kúpili za posledný mesiac vy? Alebo z ktorej knihy máte najväčšiu radosť? :D 

3 komentáre

  1. skvelé video :) :D strááášne sa mi páčil koniec- aj ja som celý blázon do série Selekcia a chcem si ju kúúpiť...skvelé knihy, len tie Krídla by som ti neodporúčala, pretože som to čítala zdalo sa mi to ako čítanie pre dievčatá do 15 rokov, ale obálka je veľmi pekná to musím uznať...:) tešing na dalšie video a tvoje recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Selekcia musí mať aj ďalšie časti! Nech si ju len kupujú :D
    Super kúsky, len som nepochopila to, že si si kúpila tretí diel série a iné nemáš. Prosto nechápem, ako ti tie ďalšie nebudú chýbať :D
    Úžasné video. Usmievala som sa ako blázon. Máš najvtipnejšie videá, aj keď to možno zámer nie je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som zvedavá čo povieš na tú knhu o svadbách, ja som ju tiež obzerala len sa jej bojím :D

    OdpovedaťOdstrániť