Konečne sa mi to podarilo! Alebo: Report z knižného zrazu v Žiline


Knižné zrazy sa pomaly ale isto stavajú raritou aj u nás. Naopak, nie je častým úkazom, že ja napíšem report. A predsa sa mi to podarilo. Nepochybujem, že už ste o našom včerajšom zraze počuli z iných článkov. Viete, bolo príjemné trepať sa len do Žiliny a nie až do Martina :D Na tento deň som sa veľmi tešila. Samozrejme aj na zraz, ale nejde mi nepochváliť sa :D ale aj na to, že som si včera išla pre nový telefón. Po tom telefóne som bažila už rok a je nesmierne dobrý pocit ho držať v rukách- to vám poviem :D aaaale späť k zrazu: Keď už som si s novým mobilom a najedená cupkala dole schodmi videla som malú blogerskú skupinku ako blokuje ľudom cestu :D A keď som k ním prišla, odrazu prichádzali a prichádzali a prichádzali ďalší a ja som bola úplne prekvapená, že sa nás naozaj nazbieralo 15! Bol to trošku nezvyk, lebo čo si pamätám, nikdy nás nebol viac ako 10. Takže to bola riadna kopa ľudí, ktorá sa odrazu dokotila do Martinusu :D Popravde, bolo to trochu smiešne.

Krúžili sme okolo kníh asi dvadsať minút no nikto si nič nekúpil a tak sme sa šli najesť do
jedálenskej pasáže. Podarilo sa nám sadnúť si k jednému veľkému stolu a viesť konverzáciu. Nebudem klamať, mala som trochu obavy, viete- naproti mne Luu (viete aký som mala stres jej pred dvoma rokmi napísať ohľadom USB? Trvalo mi 15 minút, kým som naozaj dokázala kliknúť na odoslať. A teraz mi povedzte, že sa s ňou mám rozprávať...hhehe noooo thanks! Ale nakoniec som sa dáko dostala do konverzácie aj ja) a nie len Luu...bolo tam toľko ľudí, ktorých ako blogerov obdivujem! No nakoniec sme si dobre pokecali  o nenávisti k telesnej, o nepríjemných diétach alebo aj o zdravej strave. Čo to som ponačúvala o Anglicku...a tak :D O druhej sme sa presúvali do Kesty- v tomto podniku sa odohrávali všetky zrazy, na ktorých som bola zúčastnená. Kaviareň je zariadená s poličkami a knihami. Majú tam skvelé nápoje a ešte lepšie koláče (som schopná pre ne aj vraždiť! Len mi je ľúto, že som  neskúsila aj tú zmrzlinu :D) tam naše debaty pokračovali a ja som vo chvíľkach ticha spojazdnila môjho nového mazáánka (asi ho pomenuje Princátko- keďže mám znova obdobie Selekcia mánia :D) 

Nasledoval Knižný santa- kde sme sa navzájom obdarovali darčekmi –knihami ako inak :D Ja som si vybrala Nikee a darovala som jej Meno hviezdy. Ako zhodou okolností si aj ona vybrala mňa a tak som dostala knihu Búrka: Uväznený v čase. Takže juchú! Musím povedať, že tento zraz bol pre mňa naozaj plodný, pretože som dostala ešte aj dve knihy: Pekáč buchiet a Přivolávaní- z oboch som veľmi nadšená- tieto knihy som dostala k Vianociam a narodeninám od Christie takže ďaaaakujem. Ale tam ešte nekončím! Lyn a Moon pre nás urobili súťaž a k prekvapeniu som bola jednou zo šťastných výherkýň a vyhrala som knihu Len počúvaj, na ktorú sa veľmi teším. Nakoniec sme sa presunuli do Panta rhei odkiaľ sme sa s hostiteľkou Neliss už odobrali na vlak  domov.
Takže ďakujem za príjemný deň a dúfam, že sa čoskoro znova stretneme- Na ďalší rok :D  !







6 komentárov

  1. Princátko.:D Ale aspoň si sa rozhodla, už ste o krok bližšie k tej svadbe.:D A budúci rok dačo proste musí byť!:D Inak úplne ťa chápem, tiež mi ešte stále príde divné, že som sa s niektorými blogermi (napríklad Luu :D) vážne videla a rozprávala, lebo keď som začínala, vôbec by ma to nenapadlo.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jop :D Už objednávam koláče :D A pre teba mám zopár sucháárov :D Ja som nemyslela že sa niekedy s nimi stretnem. :D Ja som sa ledva dostavila do Martina :D a teraz že...v pohode...som v pohode tooooo dám :D

      Odstrániť
    2. Tss, ja si radšej donesiem vlastné muffiny.:D No vidíš a dala.:D Inak vôbec nepôsobíš tak vystresovane.:D

      Odstrániť
    3. pchce chceš uraziť hostiteľov ? Ešte k tomu jeho kráľovskú výsosť Princátka ? :D pcheee

      Odstrániť
  2. Oh my, až taký des zo mňa? :D Ale som rada, že sme sa videli, a teším aj nabudúce :)

    OdpovedaťOdstrániť