Je tu čas na Blogtour! Alebo- autori zasypaní otázkami!

Ahojte, deti moje! Koncom mája prišla Maťa na nápad, že by sme mohli začať blogtour! Tak prečo nie? Mne sa vždy ten nápad páčil, a tak sme dnes tu.


Bohužiaľ, aj keď sa mi podarilo nazbierať dvanásť odpovedí, prišli mi len jedny záložky, ktoré radšej dám do narodeninovej súťaže- bude to tak asi lepšie. Takže u mňa sa, bohužiaľ, súťaže nedočkáte.

A čo som sa autorov pýtala ja? No, veď ma poznáte, ja som nekonečný romantik! A moja otázka bola:

Zamiloval/a si sa niekedy do vlastnej knižnej postavy? Ak áno/nie, tak prečo?



,,Milujem písať o mojich postavách a písať z ich pohľadu, ale nikdy som sa do nich nezaľúbila, pretože sú vymyslené." J


,,Jednoznačne milujem moje postavy! Po tak dlhom čase s nimi v mojej hlave, cítení všetkých ich emócii a po chápaní ich motívov a rozhodnutí, dobrých aj zlých, je ťažké necítiť sa im blízko- ako k mojim priateľom alebo mojim deťom. Vždy budem mať špeciálne miesto v mojom srdci pre Kaidana Rowena. Cítim sa, ako keby sme spolu  toho veľa prežili. XOXO"


,,Áno! Svojim spôsobom ich milujem všetkých. Určite hlavné postavy, ale aj tie vedľajšie. Cítim sa ochranársky ohľadom nich a veľmi si želám aby boli reálne. Vlastne pre mňa reálne sú."


,,Áno! Milujem moje postavy, hlavne milujem Eastona z Descent. Je to veľmi ,,Zlomený“ charakter a zamilovala som sa do jeho sily, len tak jednoducho žiť v jeho svete a na druhej strane byť stále dobrým.  Bol moja najobľúbenejšia postava na opísanie v sérií Kessed by Death."


,,Určite sa u mňa vždy rozvinie knižný crush na všetky postavy, ktoré opisujem. A môj najobľúbenejší je ten, ktorého momentálne opisujem LOL.  Myslím si, že je to preto, lebo sa musíte úplne ponoriť do danej postavy, obklopujete sa  inšpiratívnymi obrázkami, žijete v ich hlave a v hlave hrdinky. Vzdycháš zarovno s ňou a je to tvoja práca urobiť hrdinu najviac atraktívneho, ako pre ňu môže byť. Takže, hej, vždy sa zamilujem do mojich chlapcov."


,,Oh, samozrejme! Ako autor strávite veľa času s postavami a veľa sa o nich učíte, takže je ťažké sa nezamilovať do nich! (hlavne do tých zlých, hehe) Je to veľmi roztomilé, keď viete že sú váš ,,výmysel“ to vás posúva ich milovať ešte viac!"


,,Myslím, že trochu sa do nich musíte zamilovať, aby ste boli schopní sa rozhodovať.  Ak sa o svoje postavy nestaráte, je ťažké sa starať o to, čo sa im stane. Vlastne, občas je ťažké im urobiť niečo zlé v príbehu, pretože nenávidím vidieť, ako sa im ubližuje. Ale je to všetko o vyspelosti. Postava musí rásť a to občas znamená, že musia bojovať, aj keď ich milujete a aj keď vám to ubližuje ich vidieť bojovať."


,,Myslím si, že milujem veľa mojich postáv. Keď píšem o mužskej postave, mám tendenciu im dávať kvality a charakteristické črty, ktoré mi prídu atraktívne. Je ťažké sa do nich nezamilovať, keď ich takto opíšem."


,,Vždy sa zamilujem do mojich postáv- Ak by som ich nemilovala ja, nemilovali by ich ani moji čitatelia. Každá postava je kúsok zo mňa. Musím byť ohľadom nich veľmi emotívna, pretože pokiaľ ich opisujem, sú to pre mňa naozajstné  osoby. Chcem aby  si moji čitatelia tiež mysleli, že moje postavy sú naozajstné."


,,V určitej miera sa zamilujem do každej postavy. Hlavne do tých, ktoré nie sú až tak roztomilé. Milujem Casa a Annu z Anna krví odená pretože obaja sú veľmi  silní a tragickí. Milujem Thomasa, pretože je silný, ale je ťažké to o ňom zistiť. Milujem Carmen, pretože má obrovské srdce a zároveň obrovský mozog
V sérií Antibohyne milujem Athenu, pretože má veľa dobrých úmyslov, ale má v nich neporiadok. Milujem Cassandru, pretože by som sa vedela tak naštvať, ak by sa mi stalo to čo jej. Milujem Aresa, pretože je tak trochu prehliadaný malý chlapec, ktorý tajne obdivuje svoju veľkú sestru- máte predstavu.  Všetkých ich milujem pre mnoho dôvodov. Ak by to tak nebolo, bolo by ťažké sa na nich ,,nalepiť“ a byť zapojený v ich živote, ako musíte byť keď píšete knihy. "


,,Milujem moje postavy! Vždy skončím opisovaním niekoho omdletia- hodného a čo je viac dôležitejšie- niekoho, s kým chcem stráviť veľa času. Potom, ako píšem, cítim ako keby som ich lepšie poznala, rovnako ako moju hlavnú postavu. Mám zážitok aj v ,,od zamilovaní sa“ do postavy.  Stalo sa mi to, ako som písala moju novú knihu pre HarperCollins Balzer+ Bray. Uvedomila som si že pôvodný milostný objekt nebol správny pre moju postavu a ona už viac doňho nebola zamilovaná rovnako ako ja. Dobrá vec je, že som jej našla niekoho nového" 



,,Milovala som Cama od začiatku.  Opísala som ho podľa môjho manžela- takže som si nemohla pomôcť. Jeho príbeh, Unforgiven, vychádza v novembri tohto roka a bolo to skvelé s ním tráviť čas."

Dúfam, že ste si odpovede užili a že vás aj zaujali ! :D Užite si aj ďalšie, nasledujúce dni ! 

2 komentáre

  1. páči sa mi, ako to začalo úplne suchou a bezfantazijnou odpoveďou od Michelle Madow a potom za tým všetky tie autorky opisovali ako svoje postavy milujú, a že sa to inak ani nedá :D

    OdpovedaťOdstrániť