Mesačná chvástačka- alebo: skorá ,ako vždy ! :D


Hehe! Vy ma predsa poznáte a toto pre vás nemôže byť šok! Vždy som taká skorá a aktívna, že až ! :D Už je to pekná doba od normálnej recenzie, či tagu či niečoho iného. Ale už sa musím pre svoje- aj vaše dobro prekonať :D Ale nemôžeme začať zhurta! Dnes tu mám pre vás iba video, ktoré je na internete už dlhšie a ak sledujete našu Facebookovú stránku, tak to viete. A keďže som bola tak veľmi šikovná, že som to po natočení namiesto fotenia zas dala knihy do poličky, nemám pre vás fotky! Nevadí ! :D



Kníh je veľa, to je celkom vidno na tej dĺžke videa- je ich tam hmmmm okolo 35... Nič moc, čo ? :D  Takúto peknú kôpku som nazbierala za jún, júl a august- za september, to nebude taká obrovská kôpka *smrk, smrk* Ak by sa vám teda nechcelo pozrieť video, tak môžete názvy lúštiť na tejto fotke:

Ten, kto ich vylúšti najviac, má u mňa imaginárnu čokoládu...aj dve! :D Ja som vám len chcela dať vedieť že žijeme- lebo žijeme všetky- a že sme na vás nezabudli- len sme lenivé ! :D :D

4 komentáre

  1. Len ja som človek, ktorý si pozrie celé video a v článku si aj tak všimne to, že máš na poličke Atramentové srdce! Hrozná závisť, ja mám len 2. a 3. diel. :/
    Čo sa týka kníh, prajem pekné čítanie a to množstvo ti aj závidím, kiežby som aj ja mala toľko peňazí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ani neviem kde som ja toľko peňazí zobrala :D :D Ale tak veľa kníh bola aj darovaná no :D Ak chceš, tak pokojne môžeš dnes večer mrknúť na novú rubriku Bazar- nájdeš tam aj Atramentové srdce :D

      Odstrániť