Kto je víťaz ? A ako veľmi sme sa za 4 roky zmenili ?

Dátum si nevšímame, dobre ? :D

Dočkali ste sa (A nejdeme si tu hovoriť s akým dlhým oneskorením no :D ) Ale je december! ešte 16 nocí a konečne budú Vianoce! :D Tešíme sa, nie? Avšak teraz sa tešte s nami.

Pravda právd je, že sme tak minimálne aktívne až sa z toho tisnú slzy do očí. My to vieme. Vy to viete a aj tak ste tu pre nás celé štyri roky. Určite sa mi to nezdá, že som Knižné nebo založila štyri roky dozadu. Myslím si, že odvtedy sme si prešli veľkými zmenami. Napr. moje recenzie už neznejú ako výklad knihy od tretiačky na základnej škole a dovolím si povedať, že naše recenzie nadobudli určitú kvalitu. Túto kvalitu si u nás všimli aj vydavateľstvá Ikar a Slovart, ktoré nám ponúkli spoluprácu a za každú sme veľmi ,veľmi vďačné.


Nehovorím ani akým veľkým pokrokom si od roku 2012 prešli videá. (Teda ich dĺžka sa nezmenila, vždy sa musím vykecávať :D)   Od videí natáčaných na webkameru až tam kde sme teraz (Aj vy poznáte ten feeling, keď sa po troch rokoch naučíte robiť v movie-makeri ? Ja hej :D )
A za to všetko vďačíme vám. Ste tu pri nás, mate radi naše recenzie, videá, články a nás  :D (A aj som si zisťovala koho viac :D Veľa z vás je až nechutne nestranných... ugh :D (Ale tí čo neboli, majú u mňa imaginárnu milka čokoládu a dva deci kofoly :D )
 
Čo takto trochu štatistík! :D
223 followerov na blogu!
213 odoberateľov na YT!
557 likes na FB!
270 022 návštev na blogu!
1032 komentárov!

A tak ďalej! A za toto vás milujeme! Ste zlatíčka.  A ja viem, že vy čakáte hlavne na tie mená: prvým víťazom  je
Terézia Matuchová
Aaaaa
Michaela Gubovská
Víťaz kreatívnej súťaže jééééé:
Angelika!
 a jej kresba s motívom divergencie! 


Víťazky už by e-mail mali mať, na odpoveď majú 48 hodín a radšej nech sa mrknú aj do spamov !    :D

Zatiaľ všetko, vy moje konvalinky (to oslovenie sa mi tak pááááči ! :D ) Užite si deň a ak ste nevyhrali, nezúfajte, už čoskoro súťažíme znova! :D 

1 komentár